شاخص وفاداری مشتری اجاره خودرو برای سالهای متوالی
نوشته شده توسط : سفرآلامو

برای سال 16 سال متوالی، اجاره ماشین  سفرآلامو شماره 1 اجاره ماشین خود را در فهرست نامزدی وفاداری مشتریان برند حفظ کرده است. در سال 2015، 540 مارک در 64 دسته مورد بررسی قرار گرفت.

در رده اجاره اتومبیل، سفرآلامو اجاره خودرو برای اولین بار در چهار راننده تعامل رفتاری رتبه بندی شده است، از جمله راحتی و تخصص؛ تخفیف قیمت گذاری قابل فهم و گزینه ها؛ خدمات مشتری دلسوز و شهرت؛ به گفته شرکت، طیف گسترده ای از ویژگی های متصل و قابل اطمینان را ارائه می دهد.

سفرآلامو ، افسر ارشد بازاریابی، آمریکای شمالی، سفرآلامو ، گفت: “ما درک می کنیم که در دنیای دیجیتال امروز، مشتریان بیشتر از علامت های تجاری انتظار دارند. بنابراین مهم است که ما مصرف کنندگان را در کانال های مهم مورد توجه قرار دهیم.” “ما همچنان” برای اولین بار مشتری را قرار داده ایم “و در مناطق مشتری مانند سفرآلامو .com، برنامه های کاربردی تلفن همراه و کانال های رسانه های اجتماعی ما سرمایه گذاری می کنیم تا افزایش وفاداری مشتری و ادامه رشد سودآور پایدار را ادامه دهیم. یک بار دیگر برای کار سخت ما به رسمیت شناخته شده است. ”

سفرآلامو رنت ماشین همچنان برای سنجش جنبه های تجارب مشتری که به وفاداری کمک می کند، از جمله رزرو، ارتباطات مشتریان چهره به چهره، ارتباطات نوشتاری، صورتحساب، ادعاهای و خدمات خدمات مشتری، ادامه می یابد. بر طبق سفرآلامو ، از سیستم های بازخورد، از جمله نظرسنجی های مشتریان آنلاین، به منظور افزایش تجربه اجاره مشتری استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کرایه ماشین  کلیدی نام تجاری کلید وفاداری مشتری 2015، به www.سفرآلامو .com مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: